Najczęściej zadawane pytania – Big Little Stories
Wszystkie dostawy realizujemy za pośrednictwem InPost Paczkomat oraz InPost Kurier.
Status zamówienia możesz sprawdzić tutaj – Śledź zamówienie – Big Little Stories
- Oczekujące na płatność – zamówienie otrzymane, ale nieopłacone
- Nieudane – podczas realizacji płatności wystąpił problem. Ten status może nie zostać nadany od razu po utworzeniu zamówienia, a dopiero po odpowiedzi bramki płatności
- W trakcie realizacji – płatność otrzymana, zmniejszony stan magazynowy – zamówienie czeka na realizację przez sklep
- Zrealizowane – zamówienie kompletne i wysłane
- Wstrzymane (oczekujące na płatność) – stan magazynowy został zmniejszony, ale obsługa sklepu musi zatwierdzić płatność
- Anulowane – anulowane przez klienta lub obsługę sklepu
- Zwrócone – zamówienie zostało zwrócone przez klienta
Z Działem Obsługi Klienta możesz skontaktować się drogą mailową pisząc na adres: kontakt@biglittlestories.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego na naszej stronie – link do formularza kontaktowego.
Nie istnieje możliwość rezerwacji produktu, natomiast niektóre produkty można zamawiać w przedsprzedaży.
Wszystkie zamówienia staramy się realizować w ciągu 24h od momentu zaksięgowania płatności.
Płatności
W naszym sklepie internetowym możesz zapłacić przelewem tradycyjnym,
Nie akceptujemy międzynarodowych kart kredytowych.
Tak, każdy klient otrzyma fakturę jako dowód zakupu, będzie ona wysłana drogą mailową.
Dostawa i zwroty
Możesz zmienić adres dostawy do momentu wysyłki. W tym celu skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta: kontakt@biglittlestories.pl
Wszystkie szczegóły dotyczące wysyłki i zwrotów są dostępne w naszym Regulaminie, pod adresem – Regulamin sklepu internetowego – Big Little Stories, ust. od 8 do 12.
Podstawowe informacje dotyczące zwrotów znajdują się w sekcji: Zwroty i reklamacje – link tutaj.
Aby zwrócić zakupiony produkt zalecamy:
- Wypełnić formularz odstąpienia od Umowy Sprzedaży (możesz go pobrać tutaj lub napisać odręcznie).
- Wysłać formularz zwrotu oraz zwracany produkt na adres naszej firmy: Big Little Stories, ul. Matejki 5/12 60-766 Poznań.
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni kalendarzowych od daty odebrania produktu. Do zachowania terminu wystarczy wysyłka zwracanego towaru przed jego upływem.
Koszt przesyłki zwrotu pokrywa kupujący.
Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty nienoszące śladów użytkowania.
Więcej informacji na temat zwrotów i odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość znajduje się w Regulaminie Sklepu Internetowego.
Pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto niezwłocznie, a maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych od odstąpienia od umowy.
Niewłaściwy produkt podlega zwrotowi. Natomiast uszkodzony reklamacji. Szczegóły znajdziesz w sekcji: Zwroty i reklamacje – link.
W celu anulowania lub zmiany zamówienia skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta: kontakt@biglittlestories.pl
W wiadomości mailowej podaj nam swój numer zamówienia.
Aby dokonać reklamacji zalecamy:
- Wypełnić formularz reklamacji (możesz go pobrać tutaj lub napisać odręcznie).
- Wysłać formularz reklamacji oraz reklamowany produkt na adres naszej firmy: Big Little Stories, ul. Matejki 5/12 60-766 Poznań.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych. O sposobie jej rozwiązania powiadomimy Cię mailowo lub telefonicznie.
Więcej informacji na temat prawa rękojmi i składania reklamacji znajduje się w Regulaminie Sklepu Internetowego.
Możesz złożyć reklamację w ciągu 2 lat od daty wystawienia faktury.
Decyzję o uznaniu lub odrzuceniu reklamacji otrzymasz najpóźniej 2 tygodnie od momentu zgłoszenia.
W celu uzyskania jakiejkolwiek pomocy skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta: kontakt@biglittlestories.pl
Promocje i rabaty
Kod rabatowy możesz zrealizować w koszyku lub w kasie. Wystarczy wpisać go w pole “Kod kuponu” i kliknąć przycisk “Zastosuj kupon”.
Regulamin każdej promocji znajduję się w linku, który dostępny jest w opisie danej promocji na naszej stronie internetowej.
Aby być na bieżąco z naszymi aktualnościami i dostępnymi promocjami, śledź naszą stronę internetową oraz profile w mediach społecznościowych.
Panel klienta
Po kliknięciu przycisku “Zarejestruj się”, wpisz adres mailowy i zarejestruj się. Na twój adres mailowy zostanie wysłane hasło.
Po kliknięciu przycisku “Logowanie”, wpisz adres mailowy oraz hasło i zaloguj się.
W każdej chwili możesz wnioskować o usunięcie swoich danych osobowych wysyłając mail na adres kontakt@biglittlestories.pl